راهنماي خريد لباس مجلسي
راهنماي خريد لباس مجلسي
به طور كلي يكي از اصلي‌ترين و ضروري‌ترين لباس‌هايي كه خانم‌هاي ايراني از آن استفاده مي‌كنند، مانتو است. مانتو مجلسي يكي از مانتوهايي است كه بايد متناسب فرم اندام انتخاب شود. در واقع نكات بسيار مهمي در انتخاب مانتو وجود دارد كه شما مي‌توانيد بر اساس قد، فرم اندام، سن و رنگ پوست اقدام به انتخاب مانتو نماييد. چگونه مانتو متناسب با فرم اندام خود را پيدا كنم؟ . اين اصول را براي انتخاب بهترين مانتو رعايت كنيد تا ظاهرتان متناسب‌تر از هميشه ديده شود.
 
انتخاب مانتو متناسب با فرم اندام
مانتو يكي از اقلام لازم و واجب خانم‌هاي ايراني است كه با توجه به مدل‌ها و طرح‌هاي مختلفي كه دارد، مي‌توان با توجه به موقعيت‌هاي مختلف از آن‌ها استفاده كرد. شما مي‌توانيد با توجه به اصولي مختلف بهترين مانتو را انتخاب كنيد و ظاهرتان را نيز بسيار متناسب‌تر نشان دهيد. همان طور كه گفته شد در انتخاب مانتو عوامل بسيار زيادي تأثير گذار هستند، اما اثرگذاري هيچ يك از آن‌ها به اندازه فرم اندام نمي‌باشند.
انتخاب مانتو متناسب با فرم اندام خانم‌هاي قد بلند
قد عامل بسيار مهمي در انتخاب لباس و تعيين نوع پوشش مي‌باشد. در صورتي كه شما قد بلندي داريد، بهتر است كه برخي از نكات را رعايت كنيد تا بتوانيد متناسب‌تر به نظر برسيد.
نكتهٔ اساسي كه بايد هميشه در پوشش خود به ياد داشته باشيد، اين است كه هرگز مانتو و شلوار يك رنگ نپوشيد و سعي كنيد مانتو و شلوار و حتي كفش خود را نيز در چند رنگ متفاوت اما در يك هارموني و طيف رنگي انتخاب نماييد.
انتخاب مانتو متناسب با اندام خانم‌هاي ريزه اندام و كوتاه قد
در صورتي كه قد كوتاهي داريد و ريزه اندام هم هستيد، بنابراين بايد مانتوي خود را به نحوي انتخاب كنيد كه شما را قد بلندتر نشان دهند. از طرفي به دليل اندام متناسبي كه داريد، با مشكل زيادي مواجه نخواهيد شد.
 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۱۱:۴۸ ] [ عاطي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی